Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Podatek 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Podane ceny są cenami brutto

Koszyk Realizuj zamówienie

Promocje

Aktualnie brak promocji

eBiuletyn-Newsletter

Płacę przez PayU

Partnerzy

Reklamacje i zwroty

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.

2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres siedziby Sklepu lub adres mailowy: biuro@tocokocham.pl wraz z przedstawieniem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego za zasadne Sklep przyjmie zwrot towaru. W ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, Sklep wymieni towar na wolny od wad lub na wskazany przez Klienta rachunek bankowy dokona zwrotu całej należność otrzymanej od Klienta wraz z kosztami odesłania towaru.

4. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U. Nr 22 poz. 271 z 31 marca 2000 r.)

5. Klient powinien poinformować obsługę sklepu telefonicznie lub mailowo o zamiarze zwrotu towaru, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, a następnie odesłać zakupiony towar wraz z paragonem lub fakturą VAT przesyłką poleconą w opakowaniu zabezpieczającym towar przed uszkodzeniem w transporcie (koperta bąbelkowa lub karton). Sklep gwarantuje zwrot wartości zakupionych produktów w ciągu 5 dni od daty otrzymania przesyłki.

6. Zwroty należy wysyłać na adres siedziby Sklepu: Branicka Art ul. Poprzeczna 44B 83-010 Straszyn

7. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Kategorie

Nowe produkty

» Brak nowych produktów na tą chwilę

Płacę przez PayU
O Cookies - dowiedz się w jaki sposób nasz serwis korzysta z technologii ciasteczek/cookies.